loading...
بهترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی و طنز
لینک باکس
document.write('
');
amirhossein بازدید : 322 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

در این بسته الحاقی، بازیکنان در خلال دومین Punic War (جنگ هاى میان روم و کارتاژ) به مدیترانه شرقی سفر خواهند کرد. این DLC همانند، Caesar in Gaul، دارای یک کمپین جدید خواهد بود. تمرکز اصلی Hannibal at the Gates بر روی جنگ بین Scipio و Hannibal است که به دلیل موقعیت جغرافیایی-سیاسی به وقوع پیوسته. پنج faction با یگان های جدید در این DLC، قابل بازی خواهند بود که از این بین، Syracuse، Arevaci و Lusitani faction های تازه وارد خواهند بود. Rome و Carthage نیز با درختچه تکنولوژی غیرنظامی جدید (civil tech tree) به روز رسانی خواهند شد. در این مجموعه تمامی DLC های بازی قرار داده شده اند. این DLC ها عبارتند از: – Greek States Culture Pack, Nomadic Tribes Culture Pack, Baktria Faction Pack, Seleucid Empire Faction Pack, Blood & Gore, Caesar in Gaul, Beasts of War, Hannibal at the Gates

Total War Rome II Hannibal at the Gates PC-RELOADED

 

Total War Rome II Hannibal at the Gates pc cover دانلود بازی Total War Rome II Hannibal at the Gates برای PC

amirhossein بازدید : 355 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

Age of Wonders III نسخه جدید بازی استراتژیک کمپانی Triumph Studios می باشد که برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۴ ساخته و منتشر شده است ، پس از مدتی طولانی نسخه سوم این بازی نیز عرضه شد ، نسخه جدید شامل تغییرات بسیار مهم است که از جمله می توان به ۳ بعدی شدن و همچنین اضافه شدن موتور گرافیکی جدید می باشد ، پادشاهان ، ملکه ها و اربابان در حال طرح ریزی نقشه های مختلف برای گسترش دامنه امپراطوری خود هستند ، شما نیز باید باید سعی کنید ضمن جلوگیری از این اتفاق قلمرو خود را گسترش دهید ، بازی با معرفی کلاس های جدیدی از سبک استراتژیک/نقش آفرینی سعی می کند تجربه ی جدیدی از این نوع سبک بازی را به گیمرها هدیه دهد ، وقت را هدر ندهید با تاسیس امپراطوری خود و حمله به دیگر قبایل و کشف افسانه های مختلف به تاخ و تاز بپردازید. ویژگی های بازی را می توان در چند مورد بیان نمود: ۱) توسعه ، اکتشاف و بهره برداری از یک دنیای فانتزی و همچنین کشف مکان های شگفت انگیز و افسانه ای از ویژگی های منحصر به فرد بازی محسوب می شوند. ۲) توسعه قلمرو خود با استفاده از توانایی های فردی و استفاده از استراتژی جنگی. ۳) ارائه دهنده سبک و کلاس جدیدی از بازی های RPG با تمرکز بر روی قدرت رهبری گیمرها. ۴) دارای چندین نژاد مختلف که در ابتدای بازی می توانید با انتخاب یکی از آنها بازی را شروع نمایید. ۵) دارای داستانی حماسی در بخش تک نفره با جزئیات بزرگ و قوانین مختلفی که برای مجموعه ای گسترده در نظر گرفته شده است. ۶) دارای بخش چمد نفره پیشرفته و گسترده. برای دانلود بازی با لینک مستقیم می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Age of Wonders III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Age of Wonders iii pc cover small دانلود بازی Age of Wonders III برای PC

 

amirhossein بازدید : 236 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

این بازی Warlock 2 the Exiled  نام دارد . این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. در دنیای فانتزی Ardania در حال جریان است . ماموریت شما در این بازی ساختن امپراطوری های بزرگ ، گسترش مرزهای تحت سلطه ، تحقیقات جدید در مورد سحر و جادو و غلبه بر دشمنان است . نیروهای شما می توانند شامل نیروهای ویژه احضار شده و موجودات وحشی باشند که قابلیت استفاده از سحر و جادو را نیز خواهید داشت و توسط پاراداکس اینتر آرشیو منتشر شده است . زبان اصلی این بازی انگلیسی می باشد.  جهان در هم شکسته شده شده است ، و شما یکی از این خرده ریزه ها شده اید جنگ در شهر آردنیا بین مکس و موجودات اهریمنی و وحشتناک رخ میدهد . و  یک ایالت و چهار کشیش سعی میکنند شما و خانه و زندگی شما را تسخیر کنند

 

Warlock 2 the Exiled-RELOADED | 1.28 GB

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Warlock 2 دانلود بازی Warlock 2 the Exiled برای PC

amirhossein بازدید : 194 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

Warhammer 40000 Storm of Vengeance یک بازی درسبک lane strategy برای pc و موبایل است که در جهان تاریک و وهمی Warhammer 40,000 جریان دارد و وظیفه اصلی شما درست به خط کردن و فرماندهی نیرو های خود به سبک بازی های دفاعی است. Storm of Vengeance باز گو کننده داستان ها و قسمت های محوری در جهان Warhammer 40000 است در طول جنگ های سیاره ای افسانه ای در سیاره Piscina IV.تمرکز بازی روی نبرد بین دو نیروی Dark Angels و Orks است و شما کنترل و فرماندهی ۱۰۰ نفر از Dark Angel ها را برای دفاع سرسختانه از سیاره خود بر عهده دارید.

Warhammer 40000 Storm of Vengeance PC-TiNYiSO

 

Warhammer 4000 Storm of Vengeance pc cover دانلود بازی Warhammer 40000 Storm of Vengeance برای PC

 

amirhossein بازدید : 306 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی World of Warcraft Mists of Pandaria 5.1.0 enUS پانداریا

بازی World of Warcraft Mists of Pandaria 5.1.0 enUS آخرین نسخه منتشر شده از بازی می باشد که همراه با آخرین آپدیت ( آپدیت ۵.۴.۲ – ۱۲ دسامبر ۲۰۱۳ ) برای دانلود روی سرورهای قدرتمند دانلود فارسی قرار گرفت . بازی دنیای وارکرفت Mists of Pandaria   چهارمین نسخه از سری بازیهای محبوب دنیای وارکرفت می باشد که توسط شرکت Bilizard منتشر شده است . در این نسخه قابلیتهای جدیدی نسبت به نسخه قبلی اضافه شده که در ادامه به آنها بیشتر می پردازیم . این نسخه شامل آپدیت های فراوان از قبیل درگیری های بین Horde و Aliance, برطرف شدن باگ های بازی و موارد دیگر می باشد .

 

amirhossein بازدید : 160 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی Pandora First Contact یک عنوان در سبک استراتژیک می باشد که توسط Slitherine Software طراحی و ساخته شده است و کمپانی Matrix Games آن را برای PC عرضه نموده است . در آینده ایدئولوژی های مستقل از حکومت به وجود خواهند آمد و دنیا درگیر جنگ هایی که شرکت های خصوصی قدرتمند و جنبش های مذهبی آن ها را ایجاد کرده اند می شوند . بخش اعظمی از جمعیت بر اساس جنگ از بین رفته اند و حالا باقی مانده که عده کمی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند بعد از دهه ها اکتشاف در مکان جدیدی میان ستارگان مستقر شوند و این مکان جایی جز سرزمین پاندورا نیست . قوی ترین جناح شایسته ترین مردان و زنان خود را برای ماموریت در پاندورا ارسال می کند و دیری نمی پاید که رقابت بین جناح ها برای افزایش قدرت در پاندورا با دستیابی به تکنولوژِی های پیشرفته ، آزمایش سلاح های مدرن و برقراری دیپلماسی و یافتن متحد آغاز می شود . حالا شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و بهترین استفاده را از منابع انجام دهید تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

Pandora First Contact PC-FLT

 

Pandora First Contact pc cover دانلود بازی Pandora First Contact برای PC

amirhossein بازدید : 228 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission Pc Game

| دانلود بازی یگان فرماندهی ویژه – Carrier Command Gaea Mission برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه Reloaded بازی Carrier Command Gaea Mission با لینک مستقیم ##

 

یگان فرماندهی ویژه   Carrier Command Gaea Mission

 

amirhossein بازدید : 498 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)
\"دانلود

بازی کامپیوتر Order Of War دستور جنگ یکی از سری بازی های سبک استراتژیک است که توسط Wargaming.net طراحی و ساخته شد و کمپانی Square Enix آن را در سال 2009 برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . تابستان 1944 , جنگ جهانی دوم به پایان خودش نزدیک می شود زمانی که متفقین در حال تدارک دو عملیات مهم و حساس هستند تا بتوانند نیروهای آلمانی را از دو جناح شرق و غرب به عقب برانند . بازی دارای دو کمپین امریکایی و آلمانی است (بیشتر…)

amirhossein بازدید : 153 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Blackguardsنام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

Blackguards PC-FLT

 

Blackguards pc cover small دانلود بازی Blackguards برای PC

amirhossein بازدید : 183 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

 

SpellForce 2 Demons Of The Past

نسخه جدیدی از بازی استراتژیک SpellForce می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط تیم Mind over Matter تولید و بوسیله کمپانی معروف Nordic Games Publishing برای کامپیوتر منتشر شده است. شما در این بازی می بایست بار دیگر ازتش خود را برای مبارزه با انواع هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر تشکیل دهید و آنها را شکست دهید. در نسخه جدید بازی که Demons Of The Past نام دارد داستان بازی پیشرفت زیادی کرده و کامل تر و جذاب تر شده است. شما می بایست در ۵ دنیای مختلف به مبارزه با موجودات مختلف بروید و با استراتژی مناسب آنها را نابود کنید. بازی از نظر گرافیکی بسیار عالی می باشد و شما را راضی می کند. همچنین موسیقی متن اساطیری بازی هم در مبارزات روحیه مناسبی به شما می دهد.  این بازی به صورت آنلاین و آفلاین و همچنین Co-op قابل بازی خواهد بود و با گیم پلی خود می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.

SpellForce 2 Demons of The Past PC-FLT

 

SpellForce 2 Demons of The Past pc cover small دانلود بازی SpellForce 2 Demons of The Past برای PC

 

amirhossein بازدید : 178 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

گرافیک خوب، موسیقی متن ارزشمند و بسیاری از ویژگی های جذاب دیگر در بازی Role-playing The Banner Saga ، این بازی نقش آفرینی در مورد نبرد های حماسی وایکینگ ها است جایی که تصمیمات،گفتگو ها و درگیری های شما مستقیما بر اهداف و سفر شما در بازی تاثیر خواهد گذاشت. در این بازی شما با گرد آوردن متحدان خود از مناطق و مناظر چشم نواز و زیبا عبور خواهید کرد و در کنار آن باید افرادی را انتخاب کنید که به نبرد شما در برابر تهدیدی که امپراطوری شما را خدشه دار کرده کمک کنند ، در این راه همه زنده نخواهند ماند ولی در یادها باقی میمانند.در این بازی ۲۵ شخصیت قابل انتخاب وجود دارد  که شامل انسان ها و غول ها میشود و در ۷ کلاس طبقه بندی میشوند که هرکدام قابلیت ها و توانایی های خاص خود را دارند.

The Banner Saga PC-RELOADED

 

The Banner Saga pc cover small دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 200
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 19,136
  • بازدید کلی : 334,561